Warning Cookies are used on this site to provide the best user experience. If you continue, we assume that you agree to receive cookies from this site. OK

Als ik bestel via de website is het dan mogelijk om het af te halen in uw winkel?

Jazeker u kunt de bestelling bij ons in de winkel ophalen en eventueel met de Pin betalen.

Wat is de levertijd van een bestelling?

Zodra de betaling via Ideal of Pay Pal of Bank bij ons binnen is gaat de order gelijk de zelfde dag op de post, behalve als u de bestelling in het weekend heeft geplaatst, dan gaat het maandag indien mogelijk de deur uit, anders dinsdag want dan zijn we weer in de winkel.

{ Ps indien in voorraad }

Diamond Painting en Diamond Dotz levertijd :

INDIEN NIET OP VOORRAAD IS TUSSEN DE 5 EN 8 WERKDAGEN.


zijn de prijzen in- of exclusief btw?

Alle op de website vermelde bedragen zijn inclusief BTW tenzij dit expliciet vermeld wordt.

hoe weet ik of mijn bestelling wordt verwerkt?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Als een artikel niet vooradig is nemen we via de E- mail contact met u op.

wat zijn de verzendkosten?

Voor elke afgeronde bestelling onder de € 50.00 wordt € 6.95 als bijdrage in de verzend- en verpakkingskosten in rekening gebracht. Vanaf een bestelling van € 50.00 is de verzending gratis. Deze bedragen zijn inclusief BTW.

Voor Belgie geldt vanaf € 75 gratis verzending.

kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Tijdens het bestellen kun je artikelen verwijderen of toevoegen aan het winkelmandje. Is de bestelling afgerond, dan kun je geen wijzigingen meer doorvoeren. Neem dan contact met ons op.

kan ik een cadeaubon voor de webshop gebruiken?

Ja, onze cadeaubonnen kunnen in de webshop verzilverd worden.

Moet ik een cadeaubon in één keer besteden?

Ja.

Hoe wissel ik een cadeaubon in?

Plaats een artikel in je winkelwagentje

Ga verder met je bestelling

Voeg bij ‘Spaarpuntencode invoeren’ je cadeaubonnummer in

Het bedrag van de cadeau bon wordt gelijk verrekend

Rond je bestelling af. Je ziet vanzelf welk bedrag je nog van de bestelling moet betalen.

waar kan ik een vraag stellen over een artikel?

Voor vragen, suggesties of klachten vragen wij je het contactformulier in te vullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

geen ontvangst van e-mails

Als je vermoedt dat e-mails van De Hobby Boet niet bij je aankomen, dan kan dit aan de volgende oorzaken liggen.

Je mailbox zit vol. Verwijder items uit je mailbox en kijk opnieuw of onze e-mails bij je aankomen.

E-mails belanden in de spambox. De meeste e-mailprogramma’s kennen een zogenaamde "spambox". Dit is een map, waarin het e-mailprogramma mogelijk ongewenste e-mails plaatst. Controleer of onze e-mails daarin staan en verplaats ze naar je inbox.

Je ontvangt geen nieuwsbrieven. Als je zeker weet bovenstaande punten hier niet de oorzaak van zijn, dan ben je mogelijk niet (meer) geabonneerd op onze nieuwsbrief. Je kunt je opnieuw op onze nieuwsbrief abonneren.

pivacy policy

Wij respecteren jouw privacy en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij bieden jouw de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt.

Meer informatie vind je in onze algemene voorwaarden.


De prijzen op de webshop kunnen afwijken van de prijzen in onze winkel. Meestal liggen deze gelijk of iets lager dan in de winkel vanwege lagere kosten. Het kan echter ook voorkomen dat artikelen in de winkel net iets goedkoper zijn. Dit heeft te maken met merkstrategische oorzaken.

Wij horen graag uw opmerkingen, klachten en suggesties zodat wij onze webwinkel kunnen verbeteren en op uw wensen kunnen afstemmen.

Privacy verklaring


De Hobby Boet vindt het belangrijk om de privacy van de bezoekers van de website te waarborgen.

Om een bestelling bij De Hobby Boet te plaatsen is het noodzakelijk dat u een aantal persoonlijke gegevens opgeeft. Voordeel van registeren ziet u bij WAAROM REGISTREREN. De Hobby Boet zal zorgvuldig met deze gegevens omgaan.

Dit betekent dat de gegevens niet aan derden worden verstrekt.

Garantie.

Wij spannen ons in voor de beste kwaliteit van onze producten, maar als u toch niet tevreden bent over ons product laat het ons dan weten zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken voor herstel, vervanging of restitutie wanneer herstel of vervanging niet meer mogelijk blijkt te zijn.

Op een aantal producten wordt de garantie direct door de fabrikant afgehandeld.


Is de website beveiligd?

Onze website maakt gebruik van een SSL beveiliging. Zie bij NEPWINKELS voor uitleg SSL Beveiliging.







.